Kaip pagal jūsų miego įpročius išsirinkti tinkamą pagalvę

Jei jau teko žvalgytis naujos pagalvės, tikriausiai pastebėjote, kad yra be galo daug variantų iš kurių būtų galima rinktis. Tačiau kaip žinoti, kokia pagalvė jums bus tinkamiausia?

Renkantis pagalvę svarbiausia, kad miego metu ji palaikytų taisyklingą kūno poziciją ir maksimaliai atitiktų individualius jūsų miegojimo poreikius. Ilsintis ant tinkamos pagalvės jūsų nebevargins kaklo ir stuburo skausmai, miego metu kūnas bus patogioje padėtyje, todėl kas rytą nubuste žvalūs ir pailsėję.

 

Skirtingi miegojimo įpročiai reikalauja skirtingo tipo pagalvės

Jei mėgstate miegoti ant nugaros, rinkitės vidutinio kietumo pagalvę. Ji padės jums išlaikyti stuburą taisyklingoje padėtyje ir sumažinti spaudimą kakle bei pečiuose. Vidutinio kietumo pagalvė turi švelniai amortizuoti tarp jūsų galvos ir čiužinio. Kitas svarbus aspektas - pagalvės aukštis. Jei išsirinksite per aukštą pagalvę, atsikėlę jausite tempimo jausmą ir skausmą kakle. Jei pagalvė bus per žema - jausitės lyg gulėtumėte tiesiog ant čiužinio - kas vėlgi nėra patogu.
Horizontalioje padėtyje vidutinio kietumo pagalvė turi palaikyti jūsų galvą tolygiai su stuburu. Pagalvė turi būti standi ir užtikrinti, kad nakties metu joje neatsiras išgulėjimų. Jei pagalvė jums visgi per minkšta, greičiausiai, nuo jūsų galvos svorio miego metu ji praras savo formą.

Mėgstantiems miegoti ant šono rekomenduojama rinktis kietesnę pagalvę su tvirtesne atrama - taip miego metu bus išlaikoma neutrali stuburo padėtis ir taisyklinga laikysena. Norint sumažinti spaudimą pečiuose, priklausomai nuo jūsų peties aukščio - rinkitės ir pagalvės aukštį. Jei gulint juntate, kad petys yra stipriai įsispraudęs į čiužinį, gali būti kad jūsų pagalvė nėra pakankamai iškili. Miegant ant šono, kuomet galva yra pernelyg žemoje padėtyje ryte gali būti juntamas stiprus kaklo skausmas arba tempimo jausmas pečiuose. Renkantis kietesnę pagalvę labai svarbu, kad jums gulint pagalvė stabiliai palaikytų galvą ir stuburą taisyklingoje horizontalioje padėtyje.

Pamėgusiems miegoti ant pilvo gali būti šiek tiek sudėtinga rasti sau tinkamą minkštą pagalvę. Negana to, daugelis ekspertų pataria vengti miegoti ant pilvo, kadangi ši miegojimo padėtis gali būti žalinga jūsų kaklui bei apatinei nugaros ir pilvo daliai. Jeigu norite maksimaliai sumažinti skausmingos nugaros ir pečių sąnarių riziką, pirmiausia gerai įsitikinkite, kad pasirinkote ir naudojate gerai jūsų miego poreikius atitinkančią pagalvę.
Mėgstantiems miegoti ant pilvo patariama įsigyti neaukštą ir minkštą pagalvę, kuri miego metu išlaikys neutralią stuburo padėti. Jei pagalvė skirta miegojimui ant pilvo bus per aukšta, miego metu jūsų galvos padėtis bus netaisyklinga ir ryte jausite nemalonius pečių, nugaros ir kaklo skausmus. Minkšta pagalvė jums turi suteikti lengvą bei žemą amortizuojančią atramą tarp galvos ir čiužinio.

Skirtingų dydžių, aukščių ir užpildų pagalvių yra be galo daug - todėl tikime, kad nesunkiai atrasite būtent tai ko jums tikrai reikia. Juk dabar jūs žinote, ko ieškoti!

Nepamirškite, kad svarbiausia laikytis taisyklingos miegojimo pozos ir neapsunkinti savo stuburo ir kaklo srities miego metu.

taisyklingos miegojimo pozos, prastas miegas, nepatogiai issimiegojau, atsikelus skauda kakla ir nugara, nepatogi pagalve, patogi pagalve

Čiupkit sau tobulai tinkančią pagalvę į kompaniją, iš mūsų kruopščiai atrinkto pagalvių asortimento, ir eikite gerai išsimiegoti! O jei kada vėl pasijusite pasimetęs plačiame patalynės pasaulyje, EPIK Home jums visada ateis į pagalbą :)

DALINTIS:

Atsiliepimai (12 komentarai)

  • jKcsULIBJqNkZe

    pCoEYjAMxKJG

  • ZUcztTgH

    aYMnHemVK

  • FcClpJUtO

    oldknIaJX

  • vHhVMQbrAPnux

    YNKRgLkWrFlyIJEd

  • niQmZudw

    FXzVbLMOecPvWCao

Komentuoti