Pristatymas ir grąžinimas

Jūsų užsakytas prekes su kurjerių pagalba pristatysime į visus Lietuvos miestus.

Prekės Epik.lt parduotuvėje po užsakymo paprastai yra suruošiamos per 1 darbo dieną ir po išsiuntimo pristatomos per 1-3 darbo dienas. Paprastai pirkėjai prekes gauna jau kitą dieną.

Atkreipkite dėmesį, kad kai kurios prekės yra gaminamos pagal užsakymą, jos pradedamos gaminti tik po prekės apmokėjimo. Tokioms prekėms (siuvama patalynė, siuvamos lovatiesės, rankų darbo gaminiai ir kt.) pristatymo terminas gali prailgti dėl gamybos proceso. Prekes po išsiuntimo kurjeriai paprastai pristato per 1-2 d.

Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Priimant prekes būtina pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą). Jei Pirkėjas prekių pats nepriima nors prekės yra pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pardavėjas turi teisę perduoti prekes Pirkėjo nurodytu adresu esančiam kitam asmeniui, o Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam asmeniui.

Prekių pristatymos visoje Lietuvoje (išskyrus Kuršių Neriją) kainuoja 3,00 €.

Prekių pristatymo į Kuršių Neriją kaina - 30,00 €. Dėl pristatymo į Kuršių Neriją, parašykite atskirai adresu: pagalba@epik.lt

Užsakant prekių Epik.lt parduotuvėje už 49,00 € ir daugiau, pristatymas į visus Lietuvos miestus (išskyrus Kuršių Neriją) - nemokamas.

Siuntinio būklė

Gavus prekes jas apžiūrėkite ir pastebėjus akivaizdžių siuntinio pakuotės pažeidimų, dalyvaujant kurjeriui, laisva forma surašykite pastabas apie pakuotės būklę arba atsisakykite priimti siuntinį jei pažeidimai atrodo nepriimtini. Priėmus siuntą ir pasirašius važtaraštį, neįrašant pastabų, bus laikoma, kad prekės atsiėmimo metu buvo nepažeistos ir tinkamos būklės.

Prekių Grąžinimas

11.1.    Teisė atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties:

11.1.1.    Pirkėjas per 14 (keturiolika) dienų turi teisę atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties pranešdamas apie tai Pardavėjui. Šia teise Pirkėjas negali pasinaudoti sudarius vieną iš Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 2 dalyje išvardintų sutarčių.
11.1.2.    Apie pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymą Pirkėjas Epik.lt praneša el. paštu pagalba@epik.lt. Gavęs Pirkėjo pranešimą, Epik.lt nedelsdamas išsiunčia patvirtinimą apie pranešimo gavimą.
11.1.3.    Pasinaudoti pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymo teise numatytas 14 (keturiolikos) dienų terminas apskaičiuojamas taip: a. kai sudaroma pirkimo–pardavimo sutartis, – nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar jo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna užsakytą prekę; b. jeigu Pirkėjas vienu užsakymu užsakė daugiau negu vieną prekę ir prekės pristatomos atskirai, – nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar jo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna atitinkamą prekę; c. jeigu prekė pristatoma skirtingomis partijomis arba dalimis, – nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar jo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna paskutinę partiją ar dalį; d. jeigu sudaroma sutartis dėl reguliaraus prekių pristatymo per nustatytą laikotarpį, – nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar jo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna pirmąją prekę.

11.1.4.    Jeigu Pirkėjas atsisakė pirkimo – pardavimo sutarties, kol prekė dar nebuvo jam išsiųsta, Pirkėjas turi informuoti apie tai Epik.lt tinklapyje nurodytais kontaktais.  Pirkėjo atsisakymas įforminamas kaip užsakymo atmetimas.
11.1.5.    Jeigu Pirkėjas atsisakė pirkimo – pardavimo sutarties po to, kai prekė jau buvo išsiųstą, arba jis ją buvo atsiėmęs, taikomos Taisyklių 11.5 punkte numatytos nuostatos.

11.1.6.    Pirkėjas turi teisę grąžinti prekes nurodydamas Pardavėjui savo adresą, kuriuo Pardavėjo kurjeris paimtų grąžinamą prekę.
11.1.6.    Prekės negali būti grąžinamos, jei užsakytos šios prekės:

11.1.6.1.    Epik.lt dovanų kuponai;
11.1.6.2.    Kokybiškos prekės, kurioms buvo taikoma nuolaida;
11.1.6.3.    supakuotos prekės, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
11.1.6.4.    kūdikių drabužėliai;
11.1.6.5.    žaislai, kūdikių žaislai, kūdikių priežiūros priemonės;
11.1.6.6.    prekės, kurios buvo gaminamos pagal Pirkėjo individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos, arba kurios dėl savo prigimties po jų pateikimo Pirkėjui nebegali būti grąžintos dėl prekinių savybių praradimo (netekimo);

11.1.7.    Prekių ir pinigų grąžinimo tvarka numatyta Taisyklių 11.5 punkte.
11.2.    Tinkamos kokybės prekių keitimo ir grąžinimo taisyklės

11.2.1.    Pirkėjas turi teisę per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių perdavimo jam dienos pakeisti įsigytas prekes analogiškomis kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo prekėmis. Jeigu keičiant prekes susidaro kainų skirtumas, Pirkėjas su Pardavėju privalo atsiskaityti pagal perskaičiuotas kainas. Pirkėjo pranešimas apie norą pasinaudoti šio Taisyklių punkto numatyta teise su nurodytomis grąžinamomis prekėmis siunčiamas el. paštu pagalba@epik.lt.
11.2.2.    Jei Pirkėjui nepatinka nusipirktų prekių forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, prekės keičiamos ir grąžinamos remiantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr. 738 patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“. Per Taisyklių 11.2.1 punkte numatytą terminą Pirkėjas turi teisę pakeisti ir grąžinti visas prekes, kurios nepatenka į šį sąrašą:

11.2.2.1.    tabakas ir tabako gaminiai;
11.2.2.2.    parfumerijos, kosmetikos ir tualetiniai preparatai;
11.2.2.3.    fotografijos ir kinematografijos prekės;
11.2.2.4.    spausdintos knygos, reprodukcijos ir kiti poligrafijos pramonės dirbiniai;
11.2.2.5.    audiniai;
11.2.2.6.    kiliminė grindų danga, išskyrus kilimus ir kilimėlius;
11.2.2.7.    megzti vyriški, berniukų, moteriški arba mergaičių apatiniai drabužiai;
11.2.2.8.    kūdikių drabužėliai;
11.2.2.9.    pėdkelnės, kojinės, puskojinės ir kiti panašūs dirbiniai;
11.2.2.10.    siūti vyriški, berniukų, moteriški arba mergaičių apatiniai marškiniai, naktiniai marškiniai, pižamos ir panašūs dirbiniai;
11.2.2.11.    liemenėlės, juosmenys, korsetai ir panašūs dirbiniai;
11.2.2.12.    perlai, brangakmeniai, taurieji metalai ir jų dirbiniai, išskyrus dirbtinę bižuteriją;
11.2.2.13.    mašinos ir mechaniniai įrenginiai;
11.2.2.14.    elektros mašinos ir įrenginiai, garso įrašymo ir atkūrimo bei televizijos vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatai;
11.2.2.15.    antžeminio transporto priemonės
11.2.2.16.    laivai, valtis ir plaukiojantys įrenginiai
11.2.2.17.    optikos, fotografijos, kinematografijos, matavimo, kontrolės, medicinos arba chirurgijos prietaisai ir aparatai;
11.2.2.18.    laikrodžiai;
11.2.2.19.    muzikos instrumentai;
11.2.2.20.    ginklai ir šaudmenys;
11.2.2.21.    baldai, patalynės reikmenys, šviestuvai;
11.2.2.22.    žaislai, žaidimai, išskyrus sporto ir meškeriojimo reikmenis;
11.2.2.23.    meno kūriniai, kolekcionavimo objektai ir antikvariniai daiktai;
11.2.2.24.    augalai, gyvūnai ir tinkamos kokybės maisto prekės;
11.2.2.25.    sveriamos ir matuojamos prekės, kurios vartotojo pageidavimu buvo specialiai paruoštos, atpjautos, supjaustytos ir panašiai.

11.2.3.    Gavęs prekes Pardavėjas įsipareigoja pakeisti jas tomis pačiomis prekėmis tik Pirkėjo nurodytos formos, dydžio, spalvos, modelio ar komplektiškumo. Jeigu Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, jis grąžina Pirkėjui už prekę sumokėtus pinigus. Pinigai Pirkėjui grąžinami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą apie norą pasinaudoti šia teise, o jei Prekė Pirkėjo nėra grąžinta Pardavėjui šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo Prekės grąžinimo Pardavėjui dienos.
11.2.4.    Patvirtindamas šias Taisykles Pirkėjas sutinka, kad pinigai būtų grąžinami į Pirkėjo banko sąskaitą, išskyrus atvejus, kai Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria kitaip.
11.2.5.    Prekių ir pinigų grąžinimo tvarka numatyta Taisyklių 11.5 punkte.
11.3.    Netinkamos kokybės prekių keitimo ir grąžinimo taisyklės

11.3.1.    Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Taisyklėse įtvirtinta tvarka bei atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus.
11.3.2.    Jei Pirkėjas įsigijo netinkamos kokybės prekes ir apie tai buvo pažymėjęs prekės perdavimo – priėmimo dokumente (jeigu nepažymėjo, taikomos Taisyklių 11.2 punkto nuostatos) arba prekių netinkama kokybė pasireiškia gamybiniu defektu, kuris buvo prekių pirkimo metu, ar neatitikimu gamintojo nurodytoms specifikacijoms, Pirkėjas gali grąžinti prekes ir savo pasirinkimu gali reikalauti:

11.3.2.1.    kad Pardavėjas neatlygintinai per protingą terminą pašalintų prekės trūkumus, jei trūkumus įmanoma pašalinti;
11.3.2.2.    kad būtų atitinkamai sumažinta pirkimo kaina;
11.3.2.3.    kad prekė būtų pakeista analogiška tinkamos kokybės preke, išskyrus atvejus, kai trūkumai yra nedideli arba jie atsirado dėl Pirkėjo kaltės;
11.3.2.4.    grąžinti sumokėtą kainą ir atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, kai netinkamos kokybės prekės pardavimas yra esminis užsakymo pažeidimas.

11.3.3.    Pirkėjas gali pasirinkti tik vieną iš Taisyklių 11.3.2 punkte numatytų teisių gynimo būdų. Savo pasirinkimą Pirkėjas privalo pareikšti grąžindamas prekę Pardavėjui. Jei Pirkėjui pasirinkus 11.3.2 punkte numatytą būdą, Pardavėjas neturi galimybės jo įgyvendinti, Pardavėjas siūlo alternatyvų 11.3.2 punkte numatytą būdą. Pirkėjas neturi teisės keisti pasirinkto teisių gynimo būdo. Pirkėjas neturi teisės nutraukti pirkimo-pardavimo sutarties, jei prekės trūkumas yra mažareikšmis.
11.3.4.    Pirkėjui norint grąžinti prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

11.3.4.1.    pranešti apie tai Pardavėjui sąskaitoje faktūroje nurodytu kontaktu arba Epik.lt el. paštu pagalba@epik.lt, Pranešime privaloma nurodyti grąžinamas prekes;
11.3.4.2.    pateikti prekių įsigijimo dokumentą, garantiją patvirtinantį dokumentą  (jei jis buvo išduotas);
11.3.4.3.    pateikti laisvos formos prašymą.

11.3.5.    Teise grąžinti netinkamos kokybės prekes Pirkėjas gali pasinaudoti per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekės perdavimo jam dienos.

11.3.6.    Pirkėjas turi sumokėti už prekės pristatymo išlaidas bei prekės grąžinimo išlaidas, o Pardavėjas, įsitikinęs, kad prekės grąžintos dėl netinkamos kokybės, turi grąžinti Pirkėjui jo patirtas pristatymo ir grąžinimo išlaidas, išskyrus Taisyklėse numatytas išimtis. Grąžinant prekes vadovaujamasi Taisyklių 11.5 punktu.
11.3.7.    Pinigai Pirkėjui grąžinami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą apie netinkamos kokybės prekę, o jei prekė Pirkėjo nėra grąžinta Pardavėjui šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo Prekės grąžinimo Pardavėjui dienos. Patvirtindamas šias Taisykles Pirkėjas sutinka, kad pinigai būtų grąžinami į Pirkėjo banko sąskaitą, išskyrus atvejus, kai Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria kitaip.
11.3.8.    Negrąžinami pinigai už tas prekes, kurios tyčia ar dėl neatsargumo buvo sugadintos (paveiktos cheminėmis medžiagomis, vandeniu, atvira ugnimi, aukšta temperatūra, aštriais objektais ir t.t.), arba jeigu buvo pažeistos prekės naudojimo ar saugojimo taisyklės, arba prekės naudotos netinkamai ar ne pagal paskirtį.

11.4.    Prekių keitimas ir grąžinimas pristačius ne tas prekes

11.4.1.    Jei Pirkėjui buvo pristatytos ne tos prekės, Pirkėjas privalo nedelsdamas, bet ne vėliau nei per 7 (septynias) darbo dienas, informuoti apie tai Pardavėją  el. paštu pagalba@epik.lt arba paskambinęs telefono numeriu +370 644 28 266. Pardavėjas savo sąskaita įsipareigoja pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi užsakytų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę (-es) sumokėtus pinigus. Pinigai Pirkėjui grąžinami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą apie sutarties atsisakymą, o jei Prekė Pirkėjo nėra grąžinta Pardavėjui šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo Prekės grąžinimo Pardavėjui dienos. Patvirtindamas šias Taisykles Pirkėjas sutinka, kad pinigai būtų grąžinami į Pirkėjo banko sąskaitą, išskyrus atvejus, kai Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria kitaip.

11.4.2.    Prekių ir pinigų grąžinimo tvarka numatyta Taisyklių 11.5 punkte.

11.5.    Prekių ir pinigų grąžinimo tvarka

11.5.1. Teise grąžinti prekes Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu nebuvo praleistas prekės grąžinimui numatytas terminas, prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė prekės bei prekinės pakuotės išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama ar skalbta. Visos grąžinamos prekės turi būti su autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais, nepakitusios komplektacijos ir originalia pakuote.

11.5.2. Visos dovanos, kurios buvo pateiktos kartu su įsigyta preke, turi būti grąžintos tuo pat metu.

11.5.3. Grąžindamas prekes Pirkėjas privalo nurodyti siuntėjo adresą ir tinkamai supakuoti prekę, kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu. Pardavėjas negrąžins pinigų už prekes, kurios buvo pažeistos siuntimo metu. Pardavėjas neatsako už siuntinius, kurie buvo išsiųsti netinkamai supakuoti, netinkamai nurodžius adresą, taip pat jei siuntiniai buvo prarasti ar sugadinti siuntimo metu.

11.5.4. Jei Pirkėjas parduotuvėje Epik.lt įsigijo prekių komplektą, jis privalo grąžinti Pardavėjui visą prekių komplektą, t.y. Pirkėjas prekių grąžinimui numatytomis teisėmis gali pasinaudoti tik visų komplekte esančių prekių atžvilgiu. Tuo atveju, kai bent viena iš komplekte esančių prekių neatitinka Taisyklių 11.5.1 punkte numatytų reikalavimų, Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti grąžinamą visą prekių komplektą.

11.5.5. Pirkėjas pasinaudojęs Taisyklių 11.1-11.5 punktuose numatytomis teisėmis turi įvykdyti Taisyklėse numatytus reikalavimus dėl prekių grąžinimo ir laikytis jose numatytos tvarkos.

11.5.6. Pardavėjas turi teisę negrąžinti vartotojui jo sumokėtų sumų tol, kol prekės negrąžintos Pardavėjui ir nėra patikrintos dėl atitikimo Taisyklių 11.5.1 punktui.

11.5.7. Jeigu keičiant prekes susidaro kainų skirtumas, Pirkėjas su Pardavėju privalo atsiskaityti pagal perskaičiuotas kainas.

11.5.8. Pirkėjui grąžinus įsigytas prekes, Pardavėjas pasilieka teisę susigrąžinti visas pristatymo metu patirtas išlaidas, kurios nebuvo numatytos pirkimo metu ir susidarė dėl Pirkėjo kaltės, pavyzdžiui tokios kaip - nurodytas neteisingas Pirkėjo adresas, pašto kodas ar keičiamas pirminis numatytas pristatymo laikas ir pan.

11.5.9. Pirkėjui grąžinus įsigytas prekes, Pardavėjas, iš grąžinamos pinigų sumos už prekes, turi teisę atskaičiuoti visas patirtas pristatymo išlaidas, jeigu grąžinama prekė buvo kokybiška. 

Pilnas Pirkimo Taisykles galima rasti ČIA.

Dėkojame, kad perkate Epik.lt!

Daugiau informacijos apie pirkimo taisykles ir sąlygas galite rasti paspaudę ČIA.

Siekdami pagerinti jūsų naršymo kokybę, statistiniais bei rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. "cookies").

PRIVATUMO POLITIKA
Pre-loader